Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο χρησμός της Κουκουβάγιας Μαλάμου Ειρήνη


 Μια ιστορία αγάπης, έρωτα, µυστηρίου κι ενός συγκλονιστικού µυστικού που έχει αποσιωπήσει ο χρόνος. Ο χρόνος, όµως, αποκαλύπτει τα πάντα και τα φέρνει στο φως και τότε όλα µπορεί να ανατραπούν.  

Χασιά, 14 Σεπτέµβρη 1944: Ενώ η καταστροφική λαίλαπα των Γερµανών µαίνεται στο αρβανιτοχώρι, η δεκαεξάχρονη Μαρία, αρχοντοπούλα του τόπου και µοναχοκόρη του Αποστόλη Κόλλια, εξαφανίζεται µυστηριωδώς. 

Πειραιάς, 18 Σεπτέµβρη 1966: Ο Αλέξανδρος Αρζινός, κυνηγηµένος για τις άνοµες πράξεις του, µπαρκάρει για έναν προορισµό από τον οποίο δεν πρέπει να επιστρέψει ποτέ. 

Μονή Κλειστών, 3 Γενάρη 1974: Τα φαντάσµατα ξυπνούν. Τριάντα χρόνια αργότερα, ο Αποστόλης Κόλλιας αναζητά τα ίχνη της εξαφανισµένης του κόρης.

 Μια περιπέτεια για το κυνήγι του έρωτα, του πλούτου, της επιτυχίας και των ανεκπλήρωτων ονείρων. Άνθρωποι κυριευµένοι από το αρβανίτικο πείσµα και τον άγραφο νόµο της τιµής ακολουθούν πορείες αντίθετες. Ανάµεσά τους αιωρείται ένα συγκλονιστικό µυστικό που όταν αποκαλυφθεί η αγάπη µετατρέπεται σε µίσος, ο έρωτας σε πόνο κι η εκδίκηση σε ενοχή. 

 Ως πού µπορεί να φτάσει κανείς για να εκπληρώσει τα όνειρά του; Η αγάπη µπορεί να γεννήσει τη συγχώρεση; Ο έρωτας έχει τη δύναµη να αλλάξει τον προορισµό;

Κλείστηκε στον εαυτό του ψηλαφώντας συνεχώς τα µέσα του, σκορπίζοντας τα ενδότερα στους πέντε ωκεανούς και στους τέσσερις ανέµους. Ορισµένες νύχτες νόµιζε πως άγγιζε τα όρια της παραφροσύνης, γιατί, ενώ γνώριζε πως στις θάλασσες δεν πετάνε κουκουβάγιες, εκείνος έβλεπε ανεξήγητα µια κουκουβάγια να αράζει έξω από το φινιστρίνι της καµπίνας του και να κρώζει ασταµάτητα µε τη συριστική φωνή της και τότε αναθυµόταν τους θρύλους που είχε ακούσει γι’ αυτούς τους ορµηνευτές της νύχτας και τον έπιανε τρέµουλο, γιατί πίστευε πως ερχόταν για να προµηνύσει στ’ αφτιά του κάποιον παράξενο χρησµό που δεν µπορούσε να ερµηνεύσει.

Βασισμένο σε αληθινή ιστορία - Από τη συγγραφέα του Bestseller το "Μαύρο νυφικό"



Το βιβλίο κυκλοφορεί φυσικά από τις Εκδόσεις Λιβάνη

Εγραψαν για το βιβλίο:

Εύα Μαράκη στο Βιβλίο της παρέας

📖 Πέμπτη 14 Σεπτέμβρη 1944

ΑΝΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΥΨΩΣΕΩΣ του Τίμιου Σταυρού, τα γερμανικά καμιόνια πήραν την ανηφόρα. Οι Γερμανοί αποχώρησαν πάλι την τελευταία στιγμή· τα φονικά όμως συνεχίστηκαν από τους ντόπιους συνεργάτες, που διψούσαν για αίμα. Δεκαοχτώ νεκροί. Ανάμεσά τους κι ένα παιδί – για το λάθος του να βγει με τη σφεντόνα του να κυνηγήσει πουλιά, θανατώθηκε με δεκα εννέα μαχαιριές στο στήθος-, δύο Αθηναίοι περαστικοί, ένα παλικάρι που του έστριψαν τ' αχαμνά μέχρι να ξεψυχήσει.

Στο μεταξύ, εκείνο το χάραμα ο Αποστόλης είδε τα γερμανικά καμιόνια από το ύψωμα και τράβηξε τις γυναίκες σε μια απομακρυσμένη σπηλιά, ξεχασμένη από χρόνια. Κάθισαν κατάχαμα, περιμένοντας να περάσει το κακό. Κάπου κάπου ο αέρας έφερνε από μακριά τους ήχους από φωνές, ουρλιαχτά, τουφεκισμούς. Η Κατίνα μοιρολογούσε, ποιος ήξερε τον πραγματικό λόγο. 

Η Μαρία είχε τραβηχτεί σε μια γωνιά με τα πόδια μαζεμένα. Ο Αποστόλης σύρθηκε δίπλα στην κόρη του, την τύλιξε απαλά και τρυφερά στην αγκαλιά του σαν να ήταν μωρό.

Η Μαρία ακουμπούσε ανέκφραστη πάνω του κι έριχνε κλεφτές ματιές στο άνοιγμα της σπηλιάς. Κάθε χάδι του, κάθε τρυφερό του άγγιγμα, κάθε βλέμμα του, γεμάτο αγάπη, την πλήγωνε, τη γέμιζε ενοχές, την έκανε να νιώθει αισχρή, βρομερή, μια άθλια κι ελεεινή ψεύτρα. Είχε πάψει να τον κοιτάει κατάματα, κάθε φορά που τα μάτια του συναντούσαν τα δικά της νόμιζε πως εκείνο το διεισδυτικό βλέμμα του είχε την ικανότητα να κοιτάξει μέσα της, να ανακαλύψει την ασχήμια που έκρυβε.

Μπείτε στην ομάδα μας στο Facebook στην Ανάρτηση του βιβλίου και γράψτε η διαβάστε τα σχόλια άλλων αναγνωστών.

Ψηφιστε στην Δημοσκόπηση μας. 



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Κριτική μου "Το κορίτσι με το σαλιγκάρι" Πηνελόπη Κουρτζή - Γράφει η Γεωργία Ρετετάκου

 Μια Μοναδική εποχή. Ένα Παγκόσμιο φαινόμενο που καθόρισε ζωές, αξίες, αντιλήψεις και δημιούργησε ένα πρωτότυπο άβατο στην Ελληνική κοινωνία στα τέλη της δεκαετίας του 60 και στην δεκαετία του 70, αποτελεί το κεντρικό θέμα του τελευταίου μυθιστορήματος της Πηνελόπης Κουρτζή "Το κορίτσι με το σαλιγκάρι." Με φόντο την παραλία των Ματάλων στην Κρήτη παρακολουθούμε μια ιστορία γεμάτη ένταση, ανατροπές και κυρίως μεταστροφές. Μέσα από την προσέγγιση μιας ζωής που μοιάζει ανοίκεια, αλλά μετατρέπεται σε έναν κόσμο που αλλάζει μέσα από την επαφή με την φύση, την θάλασσα, τον πρωτόγονο τρόπο ζωής και την πραγματική επαφή με τους ανθρώπους.  Η Υπατία είναι μια γυναίκα εύθραυστη, μεγαλωμένη μέσα σε μια υπερπροστευτική οικογένεια που την εγκλώβισε μέσα σε μια ζωή χωρίς πρωτοβουλίες και χωρίς ελευθερία. Επιστρέφει από το Λονδίνο τον Μάρτιο του 1969 έχοντας στις αποσκευές της ένα πληγωμένο σαλιγκάρι. Όπως και το σαλιγκάρι με το σκασμένο καβούκι έτσι και εκείνη με σπασμένο κέλυφος βγαίνει α

Η Κριτική μου για το " Όλο το Φως που δεν μπορούμε να δούμε " Άντονυ Ντορ

Γράφει η Γεωργία Ρετετάκου Με δυο παράλληλες ιστορίες αυτή της Μαρί Λορ Λεμπλάν, ενός τυφλού κοριτσιού από την Γαλλία. Και αυτή του Βέρνερ Πφέννιχ ενός ορφανού αγοριού από την Γερμανία μαθαίνουμε με έναν εξαιρετικά διαφορετικό τρόπο το φως και το σκοτάδι του πολέμου. Το φως και το σκοτάδι της Ψυχής των ανθρώπων. Η Μαρί Λορ έχει μάθει να ζεί στο σκοτάδι απο πολύ μικρή ηλικία, ζει με τον πατέρα της ο οποίος είναι κλειθροποιός στο μουσείο Φυσικής Ιστορίας στο Παρίσι. Μαθαίνει να ζει και να κινείται μέσα στην γειτονία που κατοικεί απομνημονεύοντας την διαδρομή που βασίζεται σε μια μακέτα που έχει κατασκευάσει ο πατέρας της και αποτελεί πανομοιότυπη απομίμηση και της παραμικρής λεπτομέρειας της γειτονίας. Ψηλαφώντας και απομνημονεύοντας τις λεπτομέρειες μπορεί να βαδίζει μέσα στα στενά σαν ένας φυσιολογικός άνθρωπος. Να εξερευνά, να φαντάζεται και να ονειρεύεται.  Όταν όμως οι Γερμανοί καταλαμβάνουν το Παρίσι πατέρας και κόρη αναγκάζονται να εγκαταλείψουν την πόλη τους και να καταφ

Η Κριτική μου για το " Αμαλία " Σπύρος Πετρουλάκης

Γράφει η Γεωργία Ρετετάκου Η Αμαλία είναι το τέταρτο βιβλίο του Σπύρου Πετρουλάκη που διαβάζω. Ένα Βιβλίο εντελώς διαφορετικό απο τα προηγούμενα του. Τόσο στον ρυθμό, όσο και στην εξέλιξη του. Ένα Βιβλίο με δυνατές εικόνες που κάνουν επίθεση στο μυαλό. Με σκηνές σαν μέταλλο σκληρές. Που γεμίζουν με ένταση την καρδιά του Αναγνώστη. Αλλά και εύπλαστες που χαλαρώνουν όταν το μυαλό και η ψυχή του δεν αντέχει άλλο. Η Ιστορία εναλλάσσετε ανάμεσα στο χθες και στο σήμερα. Με σωστές και ισορροπημένες τοποθετήσεις που εντείνουν την αγωνία και ανεβάζουν κατακόρυφα το μυστήριο. 35 Χρόνια πριν σε ένα ορεινό χωριό της Κορινθίας σε μια κλειστή κοινωνία η εξαφάνιση της γιαγιάς Αμαλίας προβληματίζει αλλά και αρχίζει να βάζει σε ένα περίεργο ρυθμό εξελίξεις που κανείς δεν μπορεί να καθορίσει και να υπολογίσει την πορεία τους. Μια οικογένεια που ζει μέσα σε ένα κλίμα που το τρέφει η δειλία και η βία. Ένα χάρισμα δοσμένο σαν βαριά κληρονομία. Ένας φθόνος που πηγάζει από σκοτεινά και απροσδιόριστ