Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κισμέτ: Η Βασίλισσα φορούσε μάσκα Μάγνη Ευανθία


Αθήνα, σήμερα…
Η Υπατία ορκίστηκε μπροστά στον καθρέφτη ότι ήταν η τελευταία φορά που δεν έπαιρνε απαντήσεις… Θέλησε να «λύσει τα μάγια», σπάζοντας με μανία το λουκέτο από το παλιό μπαούλο. Άρχισε να βγάζει από μέσα φθαρμένα ημερολόγια, χαρτιά, κιτρινισμένες φωτογραφίες. Ανάμεσα στα χαρτιά, ένα μικρό βελούδινο κουτί έκρυβε ένα χρυσό μενταγιόν με χαραγμένο το γράμμα Α. Ποια ήταν αυτή η μυστηριώδης γυναίκα και γιατί ο πατέρας της είχε κρυμμένα τόσα μυστικά;

Σμύρνη, παρόν και παρελθόν…
Ο Άιντεν ξεκλείδωσε τη βαριά αλυσίδα της εξώπορτας. Το παλιό αρχοντικό στην περιοχή Κορντόν πρόσμενε χρόνια κάποιον για να του δώσει ζωή. Μέσα στο αραχνιασμένο δωμάτιο μια γυναίκα με μακριά κόκκινα μαλλιά τον κοίταζε με θλίψη. Φορούσε ένα μακρύ μπλε φόρεμα και μπλε σκουλαρίκια. Ο παράφορος λυγμός της παρέσυρε τον Άιντεν στο παρελθόν… Ξαφνικά όλα σκοτείνιασαν…

Λίγες μέρες αργότερα, ο Άιντεν κρατούσε στα χέρια του έναν φάκελο με στοιχεία για τους παλιούς ιδιοκτήτες. Μέσα στον φάκελο υπήρχε και η φωτογραφία της Υπατίας. Όταν την είδε χλόμιασε… οι δύο γυναίκες ήταν ολόιδιες! Από εκείνη τη στιγμή, η αναζήτηση αυτής της φιγούρας έγινε εμμονή, πάθος, έρωτας.

Το κισμέτ είχε πια ορίσει ποιος θα βγάλει πρώτος τη μάσκα της βασίλισσας… ή μήπως όχι;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Κριτική μου "Το κορίτσι με το σαλιγκάρι" Πηνελόπη Κουρτζή - Γράφει η Γεωργία Ρετετάκου

 Μια Μοναδική εποχή. Ένα Παγκόσμιο φαινόμενο που καθόρισε ζωές, αξίες, αντιλήψεις και δημιούργησε ένα πρωτότυπο άβατο στην Ελληνική κοινωνία στα τέλη της δεκαετίας του 60 και στην δεκαετία του 70, αποτελεί το κεντρικό θέμα του τελευταίου μυθιστορήματος της Πηνελόπης Κουρτζή "Το κορίτσι με το σαλιγκάρι." Με φόντο την παραλία των Ματάλων στην Κρήτη παρακολουθούμε μια ιστορία γεμάτη ένταση, ανατροπές και κυρίως μεταστροφές. Μέσα από την προσέγγιση μιας ζωής που μοιάζει ανοίκεια, αλλά μετατρέπεται σε έναν κόσμο που αλλάζει μέσα από την επαφή με την φύση, την θάλασσα, τον πρωτόγονο τρόπο ζωής και την πραγματική επαφή με τους ανθρώπους.  Η Υπατία είναι μια γυναίκα εύθραυστη, μεγαλωμένη μέσα σε μια υπερπροστευτική οικογένεια που την εγκλώβισε μέσα σε μια ζωή χωρίς πρωτοβουλίες και χωρίς ελευθερία. Επιστρέφει από το Λονδίνο τον Μάρτιο του 1969 έχοντας στις αποσκευές της ένα πληγωμένο σαλιγκάρι. Όπως και το σαλιγκάρι με το σκασμένο καβούκι έτσι και εκείνη με σπασμένο κέλυφος βγαίνει α

Η Κριτική μου για το " Όλο το Φως που δεν μπορούμε να δούμε " Άντονυ Ντορ

Γράφει η Γεωργία Ρετετάκου Με δυο παράλληλες ιστορίες αυτή της Μαρί Λορ Λεμπλάν, ενός τυφλού κοριτσιού από την Γαλλία. Και αυτή του Βέρνερ Πφέννιχ ενός ορφανού αγοριού από την Γερμανία μαθαίνουμε με έναν εξαιρετικά διαφορετικό τρόπο το φως και το σκοτάδι του πολέμου. Το φως και το σκοτάδι της Ψυχής των ανθρώπων. Η Μαρί Λορ έχει μάθει να ζεί στο σκοτάδι απο πολύ μικρή ηλικία, ζει με τον πατέρα της ο οποίος είναι κλειθροποιός στο μουσείο Φυσικής Ιστορίας στο Παρίσι. Μαθαίνει να ζει και να κινείται μέσα στην γειτονία που κατοικεί απομνημονεύοντας την διαδρομή που βασίζεται σε μια μακέτα που έχει κατασκευάσει ο πατέρας της και αποτελεί πανομοιότυπη απομίμηση και της παραμικρής λεπτομέρειας της γειτονίας. Ψηλαφώντας και απομνημονεύοντας τις λεπτομέρειες μπορεί να βαδίζει μέσα στα στενά σαν ένας φυσιολογικός άνθρωπος. Να εξερευνά, να φαντάζεται και να ονειρεύεται.  Όταν όμως οι Γερμανοί καταλαμβάνουν το Παρίσι πατέρας και κόρη αναγκάζονται να εγκαταλείψουν την πόλη τους και να καταφ

Η Κριτική μου για το " Αμαλία " Σπύρος Πετρουλάκης

Γράφει η Γεωργία Ρετετάκου Η Αμαλία είναι το τέταρτο βιβλίο του Σπύρου Πετρουλάκη που διαβάζω. Ένα Βιβλίο εντελώς διαφορετικό απο τα προηγούμενα του. Τόσο στον ρυθμό, όσο και στην εξέλιξη του. Ένα Βιβλίο με δυνατές εικόνες που κάνουν επίθεση στο μυαλό. Με σκηνές σαν μέταλλο σκληρές. Που γεμίζουν με ένταση την καρδιά του Αναγνώστη. Αλλά και εύπλαστες που χαλαρώνουν όταν το μυαλό και η ψυχή του δεν αντέχει άλλο. Η Ιστορία εναλλάσσετε ανάμεσα στο χθες και στο σήμερα. Με σωστές και ισορροπημένες τοποθετήσεις που εντείνουν την αγωνία και ανεβάζουν κατακόρυφα το μυστήριο. 35 Χρόνια πριν σε ένα ορεινό χωριό της Κορινθίας σε μια κλειστή κοινωνία η εξαφάνιση της γιαγιάς Αμαλίας προβληματίζει αλλά και αρχίζει να βάζει σε ένα περίεργο ρυθμό εξελίξεις που κανείς δεν μπορεί να καθορίσει και να υπολογίσει την πορεία τους. Μια οικογένεια που ζει μέσα σε ένα κλίμα που το τρέφει η δειλία και η βία. Ένα χάρισμα δοσμένο σαν βαριά κληρονομία. Ένας φθόνος που πηγάζει από σκοτεινά και απροσδιόριστ