Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο κολυμβητής Γιούακιμ Ζάντερ


Δαμασκός, αρχές της δεκαετίας του ’80. Ένας Αμερικανός κατάσκοπος χωρίς όνομα αφήνει το νεογέννητο παιδί του αβοήθητο στην αβέβαιη μοίρα του... Τριάντα χρόνια μετά, μια νεαρή Σουηδέζα, η Κλάρα Βαλντέν, υπάλληλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις Βρυξέλλες, και ο πρώην σύντροφός της Μαχμούντ Σαμμός βρίσκονται αντιμέτωποι με ευαίσθητα δεδομένα, για την απόκρυψη των οποίων κάποιοι είναι έτοιμοι να σκοτώσουν.

Στην άλλη άκρη του κόσμου, ένας παλιός κατάσκοπος που κρύβεται από το παρελθόν του και σήμερα ζει μόνο για να κολυμπάει στην τοπική πισίνα μαθαίνει ότι η κόρη του έχει παρασυρθεί σε ένα ανελέητο κυνηγητό στην Ευρώπη. Μόνο ο «Κολυμβητής» μπορεί να τη σώσει. Όμως ο χρόνος λιγοστεύει... Τα πολλά νήματα μιας ιστορίας που ξεκινάει από πολύ μακριά θα ενωθούν την παραμονή των Χριστουγέννων σε ένα χωριό στο αγριεμένο σουηδικό αρχιπέλαγος.

Ένα μυθιστόρημα που συνδυάζει τη δράση που ηλεκτρίζει με την ατμόσφαιρα που μεταφέρει τον αναγνώστη σε πρωτόγνωρους τόπους, ένα βιβλίο για την ενοχή και την εξιλέωση, που μεταφράστηκε με εξαιρετική επιτυχία σε περισσότερες από 30 γλώσσες.



«Όσο διαβάζεις, τόσο περισσότερο δεν μπορείς να σταματήσεις, είσαι εντελώς αιχμάλωτος... Κι αν οι αναφορές του είναι ο Λε Καρρέ και το Κορίτσι με το τατουάζ, ο Ζάντερ στήνει τον δικό του, ξεχωριστό και ισάξιο κόσμο». Big Issue

«Ένα θρίλερ από τη Σουηδία που όμως δε μοιάζει με κανένα άλλο σουηδικό θρίλερ. Στο πρώτο του αυτό βιβλίο, ο Ζάντερ, με κομψότητα και διαολεμένη εξυπνάδα, στήνει μια ιστορία που αναπτύσσεται από τη μια άκρη της υδρογείου στην άλλη με ασύλληπτες ανατροπές και αλησμόνητους χαρακτήρες». Jonathan Burnham, πρόεδρος των εκδόσεων Harper Collins

«Αυτό δεν είναι ένα ακόμη καλό σκανδιναβικό νουάρ. Είναι ένα μυθιστόρημα με πολύ μεγάλες φιλοδοξίες και εύρος, που συναρθρώνει ιστορίες ανθρώπων με άξονα έναν πρώην πράκτορα, έναν πατέρα που κάποτε εγκατέλειψε την κόρη του για να μην προδώσει την ταυτότητά του. Την αξίζει πραγματικά τη μεγάλη επιτυχία του!» Daily Mail

«Ένα σπουδαίο βιβλίο, που αποκαλύπτει τον υπόγειο κόσμο της ευρωπαϊκής πολιτικής!» Gazzettino

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Κριτική μου για το " Όλο το Φως που δεν μπορούμε να δούμε " Άντονυ Ντορ

Γράφει η Γεωργία Ρετετάκου Με δυο παράλληλες ιστορίες αυτή της Μαρί Λορ Λεμπλάν, ενός τυφλού κοριτσιού από την Γαλλία. Και αυτή του Βέρνερ Πφέννιχ ενός ορφανού αγοριού από την Γερμανία μαθαίνουμε με έναν εξαιρετικά διαφορετικό τρόπο το φως και το σκοτάδι του πολέμου. Το φως και το σκοτάδι της Ψυχής των ανθρώπων. Η Μαρί Λορ έχει μάθει να ζεί στο σκοτάδι απο πολύ μικρή ηλικία, ζει με τον πατέρα της ο οποίος είναι κλειθροποιός στο μουσείο Φυσικής Ιστορίας στο Παρίσι. Μαθαίνει να ζει και να κινείται μέσα στην γειτονία που κατοικεί απομνημονεύοντας την διαδρομή που βασίζεται σε μια μακέτα που έχει κατασκευάσει ο πατέρας της και αποτελεί πανομοιότυπη απομίμηση και της παραμικρής λεπτομέρειας της γειτονίας. Ψηλαφώντας και απομνημονεύοντας τις λεπτομέρειες μπορεί να βαδίζει μέσα στα στενά σαν ένας φυσιολογικός άνθρωπος. Να εξερευνά, να φαντάζεται και να ονειρεύεται.  Όταν όμως οι Γερμανοί καταλαμβάνουν το Παρίσι πατέρας και κόρη αναγκάζονται να εγκαταλείψουν την πόλη τους και να καταφ

Η Κριτική μου "Το κορίτσι με το σαλιγκάρι" Πηνελόπη Κουρτζή - Γράφει η Γεωργία Ρετετάκου

 Μια Μοναδική εποχή. Ένα Παγκόσμιο φαινόμενο που καθόρισε ζωές, αξίες, αντιλήψεις και δημιούργησε ένα πρωτότυπο άβατο στην Ελληνική κοινωνία στα τέλη της δεκαετίας του 60 και στην δεκαετία του 70, αποτελεί το κεντρικό θέμα του τελευταίου μυθιστορήματος της Πηνελόπης Κουρτζή "Το κορίτσι με το σαλιγκάρι." Με φόντο την παραλία των Ματάλων στην Κρήτη παρακολουθούμε μια ιστορία γεμάτη ένταση, ανατροπές και κυρίως μεταστροφές. Μέσα από την προσέγγιση μιας ζωής που μοιάζει ανοίκεια, αλλά μετατρέπεται σε έναν κόσμο που αλλάζει μέσα από την επαφή με την φύση, την θάλασσα, τον πρωτόγονο τρόπο ζωής και την πραγματική επαφή με τους ανθρώπους.  Η Υπατία είναι μια γυναίκα εύθραυστη, μεγαλωμένη μέσα σε μια υπερπροστευτική οικογένεια που την εγκλώβισε μέσα σε μια ζωή χωρίς πρωτοβουλίες και χωρίς ελευθερία. Επιστρέφει από το Λονδίνο τον Μάρτιο του 1969 έχοντας στις αποσκευές της ένα πληγωμένο σαλιγκάρι. Όπως και το σαλιγκάρι με το σκασμένο καβούκι έτσι και εκείνη με σπασμένο κέλυφος βγαίνει α

Η Κριτική μου για το " Αμαλία " Σπύρος Πετρουλάκης

Γράφει η Γεωργία Ρετετάκου Η Αμαλία είναι το τέταρτο βιβλίο του Σπύρου Πετρουλάκη που διαβάζω. Ένα Βιβλίο εντελώς διαφορετικό απο τα προηγούμενα του. Τόσο στον ρυθμό, όσο και στην εξέλιξη του. Ένα Βιβλίο με δυνατές εικόνες που κάνουν επίθεση στο μυαλό. Με σκηνές σαν μέταλλο σκληρές. Που γεμίζουν με ένταση την καρδιά του Αναγνώστη. Αλλά και εύπλαστες που χαλαρώνουν όταν το μυαλό και η ψυχή του δεν αντέχει άλλο. Η Ιστορία εναλλάσσετε ανάμεσα στο χθες και στο σήμερα. Με σωστές και ισορροπημένες τοποθετήσεις που εντείνουν την αγωνία και ανεβάζουν κατακόρυφα το μυστήριο. 35 Χρόνια πριν σε ένα ορεινό χωριό της Κορινθίας σε μια κλειστή κοινωνία η εξαφάνιση της γιαγιάς Αμαλίας προβληματίζει αλλά και αρχίζει να βάζει σε ένα περίεργο ρυθμό εξελίξεις που κανείς δεν μπορεί να καθορίσει και να υπολογίσει την πορεία τους. Μια οικογένεια που ζει μέσα σε ένα κλίμα που το τρέφει η δειλία και η βία. Ένα χάρισμα δοσμένο σαν βαριά κληρονομία. Ένας φθόνος που πηγάζει από σκοτεινά και απροσδιόριστ