Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Άβυσσος πίσω από την πόρτα Περικλής Μποζινάκης




Σε κάποιο προάστιο της Αθήνας ένας μοναχικός νεαρός φωτογράφος δέχεται επίθεση από αγνώστους μια νύχτα στο σπίτι της αδελφής του. Μετά από αυτό το γεγονός η καθημερινότητά του αλλάζει ριζικά, καθώς ανακαλύπτει πως οι δύο εισβολείς έψαχναν κάποιον άλλο κι όχι τον ίδιο. Ένα μοιραίο λάθος, μια παρεξήγηση, είναι η αιτία για τη βίαιη ανατροπή ολόκληρης της ζωής του.

Αμέσως μυστικές δυνάμεις κινητοποιούνται, και περίεργοι άνθρωποι αρχίζουν να τον παρακολουθούν. Βαφτισμένος στο αίμα και σημαδεμένος από το ξέσπασμα της βίας στη μέχρι τότε αδιάφορη καθημερινότητά του, ακολουθεί το νήμα που θα τον οδηγήσει σ' έναν σκοτεινό, αδιανόητο κόσμο που δε θα μπορούσε να τον φανταστεί ούτε στα πιο εφιαλτικά του όνειρα: Στα άδυτα μιας υπόγειας ιατρικής οργάνωσης που συγκρούεται με το παρακράτος και το επιστημονικό και πολιτικό κατεστημένο, και στην κλινική του αρχηγού της, ενός γιατρού που κρύβει ένα ανατριχιαστικό μυστικό. Ένα χειρουργικό πείραμα παίρνει σάρκα και οστά μεταλλάσσοντας την ίδια την ανθρώπινη συνθήκη, με ανυπολόγιστες συνέπειες.

Υπόγειες συγκρούσεις, επιδείξεις χειρουργικών επεμβάσεων που θυμίζουν θεατρικές παραστάσεις, αλλόκοτοι χαρακτήρες, κι ένα απομονωμένο σπίτι με τον περίεργο ένοικό του, οδηγούν την αγωνιώδη ιστορία στην κορύφωσή της: Εκεί που το ανθρώπινο σώμα και το μυαλό μετατρέπονται σε πεδίο μάχης, με φόντο έναν κόσμο βυθισμένο στη σήψη των ΜΜΕ και ισοπεδωμένο από την Παγκόσμια Οικονομική Δικτατορία.

Η "Άβυσσος πίσω από την πόρτα" είναι ένα bio-punk μυθιστόρημα στη σύγχρονη Αθήνα της κρίσης.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Κριτική μου "Το κορίτσι με το σαλιγκάρι" Πηνελόπη Κουρτζή - Γράφει η Γεωργία Ρετετάκου

 Μια Μοναδική εποχή. Ένα Παγκόσμιο φαινόμενο που καθόρισε ζωές, αξίες, αντιλήψεις και δημιούργησε ένα πρωτότυπο άβατο στην Ελληνική κοινωνία στα τέλη της δεκαετίας του 60 και στην δεκαετία του 70, αποτελεί το κεντρικό θέμα του τελευταίου μυθιστορήματος της Πηνελόπης Κουρτζή "Το κορίτσι με το σαλιγκάρι." Με φόντο την παραλία των Ματάλων στην Κρήτη παρακολουθούμε μια ιστορία γεμάτη ένταση, ανατροπές και κυρίως μεταστροφές. Μέσα από την προσέγγιση μιας ζωής που μοιάζει ανοίκεια, αλλά μετατρέπεται σε έναν κόσμο που αλλάζει μέσα από την επαφή με την φύση, την θάλασσα, τον πρωτόγονο τρόπο ζωής και την πραγματική επαφή με τους ανθρώπους.  Η Υπατία είναι μια γυναίκα εύθραυστη, μεγαλωμένη μέσα σε μια υπερπροστευτική οικογένεια που την εγκλώβισε μέσα σε μια ζωή χωρίς πρωτοβουλίες και χωρίς ελευθερία. Επιστρέφει από το Λονδίνο τον Μάρτιο του 1969 έχοντας στις αποσκευές της ένα πληγωμένο σαλιγκάρι. Όπως και το σαλιγκάρι με το σκασμένο καβούκι έτσι και εκείνη με σπασμένο κέλυφος βγαίνει α

Η Κριτική μου για το " Όλο το Φως που δεν μπορούμε να δούμε " Άντονυ Ντορ

Γράφει η Γεωργία Ρετετάκου Με δυο παράλληλες ιστορίες αυτή της Μαρί Λορ Λεμπλάν, ενός τυφλού κοριτσιού από την Γαλλία. Και αυτή του Βέρνερ Πφέννιχ ενός ορφανού αγοριού από την Γερμανία μαθαίνουμε με έναν εξαιρετικά διαφορετικό τρόπο το φως και το σκοτάδι του πολέμου. Το φως και το σκοτάδι της Ψυχής των ανθρώπων. Η Μαρί Λορ έχει μάθει να ζεί στο σκοτάδι απο πολύ μικρή ηλικία, ζει με τον πατέρα της ο οποίος είναι κλειθροποιός στο μουσείο Φυσικής Ιστορίας στο Παρίσι. Μαθαίνει να ζει και να κινείται μέσα στην γειτονία που κατοικεί απομνημονεύοντας την διαδρομή που βασίζεται σε μια μακέτα που έχει κατασκευάσει ο πατέρας της και αποτελεί πανομοιότυπη απομίμηση και της παραμικρής λεπτομέρειας της γειτονίας. Ψηλαφώντας και απομνημονεύοντας τις λεπτομέρειες μπορεί να βαδίζει μέσα στα στενά σαν ένας φυσιολογικός άνθρωπος. Να εξερευνά, να φαντάζεται και να ονειρεύεται.  Όταν όμως οι Γερμανοί καταλαμβάνουν το Παρίσι πατέρας και κόρη αναγκάζονται να εγκαταλείψουν την πόλη τους και να καταφ

Η Κριτική μου "Λέγε με Ισμαήλ" Τέσυ Μπαϊλα Εκδόσεις Ψυχογιός - Γράφει η Γεωργία Ρετετάκου

  Η Τέσυ Μπάϊλα είναι μια συγγραφέας που ακολουθώ από την πρώτη στιγμή που διάβασα δικό της βιβλίο. Έχει έναν δικό της προσωπικό στίγμα στην λογοτεχνία και ένα ιδιαίτερο τρόπο να σε κάνει να κατανοείς και τα ανθρώπινα συναισθήματα, αλλά κυρίως τις ανθρώπινες πράξεις φτάνοντας κατευθείαν στις αιτίες οι οποίες και τις κατευθύνουν, αλλά και μπορούν να τις αλλάξουν. Το μυθιστόρημα κινείται χρονικά ανάμεσα στα γεγονότα του 1955 στα Σεπτεμβριανά και στην απέλαση την Ελλήνων υπηκόων το 1964. Η Κωνσταντινούπολη γίνεται ο συνδετικός κρίκος που ενώνει και ανακατεύει αρμονικά συναισθήματα, βιώματα και συνήθειες και παράλληλα γίνεται το μήλο της έριδας για μίση, για αντιπαλότητες και διεκδικήσεις που γεννά η ανθρώπινη απληστία, και τα πολιτικά συμφέροντα.  Τόπος εξέλιξης της ιστορίας μια γειτονιά στο Πέρα, που κινούνται και πρωταγωνιστούν χαρακτήρες που μένουν ανεξίτηλα χαραγμένοι στο μυαλό του αναγνώστη γιατί ο καθένας από αυτούς κουβαλά την δικιά του ξεχωριστή ιστορία. Ο Ισμαήλ ο Tούρκος καφετζή