Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το μυστικό της περγαμηνής Chris Kuzneski



Κάστρο του Έλσινορ, Δανία
Ο ιερέας του Βατικανού Έρικ Γιάνοεν αφήνει την τελευταία πνοή του πάνω σε έναν ξύλινο σταυρό. Στην κορυφή, λίγο πάνω από το γερμένο κεφάλι του. οι δολοφόνοι τοποθετούν μια επιγραφή με τη φράση "Εις το όνομα του Πατρός". Ο Νικ Ντάιαλ, επικεφαλής του Τμήματος Ανθρωποκτονιών της Ιντερπόλ, καταφτάνει στον τόπο του εγκλήματος προκειμένου να διερευνήσει την υπόθεση.

Ορβιέτο, Ιταλία
Ο αρχαιολόγος Τσαρλς Μπόιντ και η Βοηθός του, Μαρία Πελάτι, ξεκινούν ανασκαφές στο υψίπεδο του Ορβιέτο, μια δυσπρόσιτη περιοχή που είχε χρησιμοποιηθεί από τους πάπες κατά το Μεσαίωνα ως καταφύγιο. Όταν οι δύο ερευνητές ανακαλύπτουν ένα λεπτό μπρούντζινο κύλινδρο που κρύβει στο εσωτερικό του μια περγαμηνή, γίνονται οι πλέον καταζητούμενοι εγκληματίες.

Φυλακές της Παμπλόνα, Ισπανία
Ο Τζόναθαν Πέιν και ο Ντέιβιντ Τζόουνς, πρώην μέλη μιας επίλεκτης αμερικανικής ομάδας που αναλαμβάνει παράνομες μυστικές αποστολές σε όλη την υφήλιο, καταλήγουν στη φυλακή δίχως να γνωρίζουν το λόγο και δίχως να τους έχει απαγγελθεί κάποια κατηγορία. Ένας εκπρόσωπος της Κεντρικής Υπηρεσίας Πληροφοριών τους προτείνει να βρουν τον καταζητούμενο δόκτορα Μπόιντ για να γλιτώσουν την ισόβια κάθειρξη.

Μια σειρά από άγριες δολοφονίες που αναπαριστούν τη σταύρωση του Χριστού. Ένα σκοτεινό μυστικό, ικανό να κλονίσει τα θεμέλια της Εκκλησίας, Μια ασύλληπτη συνωμοσία. Ποιοι εμπλέκονται σε αυτή την υπόθεση; Τι πυροδότησε την ανελέητη καταδίωξη δύο αθώων; Πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν οι εχθροί της αλήθειας; Ο μόνος που μπορεί να δώσει απαντήσεις και να φέρει στο φως τη σημαντικότερη ανακάλυψη όλων των εποχών είναι ο αρχαιολόγος Μπόιντ. Αρκεί να παραμείνει ζωντανός και να αποκρυπτογραφήσει την πανάρχαια περγαμηνή που κρατά στα χέρια του...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Κριτική μου για το " Όλο το Φως που δεν μπορούμε να δούμε " Άντονυ Ντορ

Γράφει η Γεωργία Ρετετάκου Με δυο παράλληλες ιστορίες αυτή της Μαρί Λορ Λεμπλάν, ενός τυφλού κοριτσιού από την Γαλλία. Και αυτή του Βέρνερ Πφέννιχ ενός ορφανού αγοριού από την Γερμανία μαθαίνουμε με έναν εξαιρετικά διαφορετικό τρόπο το φως και το σκοτάδι του πολέμου. Το φως και το σκοτάδι της Ψυχής των ανθρώπων. Η Μαρί Λορ έχει μάθει να ζεί στο σκοτάδι απο πολύ μικρή ηλικία, ζει με τον πατέρα της ο οποίος είναι κλειθροποιός στο μουσείο Φυσικής Ιστορίας στο Παρίσι. Μαθαίνει να ζει και να κινείται μέσα στην γειτονία που κατοικεί απομνημονεύοντας την διαδρομή που βασίζεται σε μια μακέτα που έχει κατασκευάσει ο πατέρας της και αποτελεί πανομοιότυπη απομίμηση και της παραμικρής λεπτομέρειας της γειτονίας. Ψηλαφώντας και απομνημονεύοντας τις λεπτομέρειες μπορεί να βαδίζει μέσα στα στενά σαν ένας φυσιολογικός άνθρωπος. Να εξερευνά, να φαντάζεται και να ονειρεύεται.  Όταν όμως οι Γερμανοί καταλαμβάνουν το Παρίσι πατέρας και κόρη αναγκάζονται να εγκαταλείψουν την πόλη τους και να καταφ

Η Κριτική μου "Το κορίτσι με το σαλιγκάρι" Πηνελόπη Κουρτζή - Γράφει η Γεωργία Ρετετάκου

 Μια Μοναδική εποχή. Ένα Παγκόσμιο φαινόμενο που καθόρισε ζωές, αξίες, αντιλήψεις και δημιούργησε ένα πρωτότυπο άβατο στην Ελληνική κοινωνία στα τέλη της δεκαετίας του 60 και στην δεκαετία του 70, αποτελεί το κεντρικό θέμα του τελευταίου μυθιστορήματος της Πηνελόπης Κουρτζή "Το κορίτσι με το σαλιγκάρι." Με φόντο την παραλία των Ματάλων στην Κρήτη παρακολουθούμε μια ιστορία γεμάτη ένταση, ανατροπές και κυρίως μεταστροφές. Μέσα από την προσέγγιση μιας ζωής που μοιάζει ανοίκεια, αλλά μετατρέπεται σε έναν κόσμο που αλλάζει μέσα από την επαφή με την φύση, την θάλασσα, τον πρωτόγονο τρόπο ζωής και την πραγματική επαφή με τους ανθρώπους.  Η Υπατία είναι μια γυναίκα εύθραυστη, μεγαλωμένη μέσα σε μια υπερπροστευτική οικογένεια που την εγκλώβισε μέσα σε μια ζωή χωρίς πρωτοβουλίες και χωρίς ελευθερία. Επιστρέφει από το Λονδίνο τον Μάρτιο του 1969 έχοντας στις αποσκευές της ένα πληγωμένο σαλιγκάρι. Όπως και το σαλιγκάρι με το σκασμένο καβούκι έτσι και εκείνη με σπασμένο κέλυφος βγαίνει α

Η Κριτική μου για το " Αμαλία " Σπύρος Πετρουλάκης

Γράφει η Γεωργία Ρετετάκου Η Αμαλία είναι το τέταρτο βιβλίο του Σπύρου Πετρουλάκη που διαβάζω. Ένα Βιβλίο εντελώς διαφορετικό απο τα προηγούμενα του. Τόσο στον ρυθμό, όσο και στην εξέλιξη του. Ένα Βιβλίο με δυνατές εικόνες που κάνουν επίθεση στο μυαλό. Με σκηνές σαν μέταλλο σκληρές. Που γεμίζουν με ένταση την καρδιά του Αναγνώστη. Αλλά και εύπλαστες που χαλαρώνουν όταν το μυαλό και η ψυχή του δεν αντέχει άλλο. Η Ιστορία εναλλάσσετε ανάμεσα στο χθες και στο σήμερα. Με σωστές και ισορροπημένες τοποθετήσεις που εντείνουν την αγωνία και ανεβάζουν κατακόρυφα το μυστήριο. 35 Χρόνια πριν σε ένα ορεινό χωριό της Κορινθίας σε μια κλειστή κοινωνία η εξαφάνιση της γιαγιάς Αμαλίας προβληματίζει αλλά και αρχίζει να βάζει σε ένα περίεργο ρυθμό εξελίξεις που κανείς δεν μπορεί να καθορίσει και να υπολογίσει την πορεία τους. Μια οικογένεια που ζει μέσα σε ένα κλίμα που το τρέφει η δειλία και η βία. Ένα χάρισμα δοσμένο σαν βαριά κληρονομία. Ένας φθόνος που πηγάζει από σκοτεινά και απροσδιόριστ