Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κλήρωση 21 Δεκεμβρίου " De Profundis, Αναμάρτητοι Έρωτες " Στέλιος Χαλκίτης



Κλήρωση 21 Δεκεμβρίου " De Profundis, Αναμάρτητοι Έρωτες " Στέλιος Χαλκίτης

Διεκδικείστε ένα αντίτυπο αφήνοντας απλά το σχόλιο σας στην ΑΝΑΡΤΗΣΗ Της Ομάδας μας.  (Δεν γίνονται δεχτά τα αυτοκόλλητα)

Κάντε και μια Κοινοποίηση απο την ΑΝΑΡΤΗΣΗ της Σελίδας μας.

Στο «καταφύγιο», κοντά στο τριζοβόληµα της φωτιάς, στον ήχο της βροχής και στης άνοιξης τις αύρες, ανδρώθηκε η φιλία του Μητροπολίτη Νικόλαου µε τον άθεο µηχανικό Κορνήλιο Βερόνη, µια καθαρή συναναστροφή, απαλλαγµένη από µικρότητες και φθηνές παραστάσεις αποκριάτικου βίου. Σε πλούσιο αφηγηµατικό χρόνο, µε εικονοπλασία επενδεδυµένη µε βάθος πνευµατικό, µια δικαστής κάνει βουτιά στα άδυτα του συναισθήµατος, εµπλέκοντας στον παράξενο έρωτα τον κραταιό Μητροπολίτη ο οποίος καταφεύγει –κατά την ανατρεπτική τους συµπόρευση– στις άγνωστες συµπαντικές στιγµές του Ιησού και της Μαγδαληνής που αναδύονται µέσα από τα µυστικά Τετράδια του γερο-Πιτσιρίκου. Τετράδιο τέταρτο, σελίδα τριάντα µία: Είχαν αποµακρυνθεί… «Γιατί, Κύριέ µου, αφήνεις να Σε σταυρώσουν;» ψιθύρισε µε απόγνωση. «Τυπώνω Μαρία στο σώµα µου αυτά που δεν λέγονται». «Και τι θα κερδίσεις, Βασιλιά µου;» «Πολλές φορές Μαρία, δεν έχει σηµασία πόσα κέρδισες, αλλά πόσα δεν έχασες. Κι εγώ ετοιµάστηκα για να τα δώσω όλα. Στύβω τις πέτρες και µατώνω»…



Ο Στέλιος Χαλκίτης είναι συγγραφέας. Γεννήθηκε στην Κάλυμνο όπου ζει, εργάζεται και συγγράφει. Κατά τη διάρκεια των εγκύκλιων σπουδών του, αλλά και αργότερα, σε μια προσπάθεια να βρει απαντήσεις στις υπαρξιακές του ανησυχίες, ταξίδεψε σε Ινδίες, Θιβέτ, Ιμαλάια, Άγ. Όρος κλπ.

Επί σειρά ετών αρθρογραφούσε σε ελληνικές εφημερίδες για πολιτικά, φιλοσοφικά και κοινωνικά θέματα, υποστηρίζοντας με θέρμη τα ανθρώπινα δικαιώματα, την ισότητα των γυναικών και την ισότητα εν γένει, όπως και την ανάγκη αναθεώρησης πάσης φύσεως βεβαιοτήτων. Συχνά προσκαλείται σε πνευματικά ιδρύματα, φιλοσοφικά συμπόσια ή άλλες εκδηλώσεις όπου δίνει διαλέξεις φιλοσοφικού ή ψυχολογικού χαρακτήρα που τυγχάνουν μεγάλης αποδοχής από το ευρύ κοινό και μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας.

Μέχρι τώρα έχουν εκδοθεί τα βιβλία του...

«Μάργκινους Μόριους», 2012, εκδόσεις Ζήτη, Θεσσαλονίκη, που έχει κάνει ήδη δεύτερη έκδοση (2015)
«Ο Λούσηρος», 2013, εκδόσεις Ζήτη, Θεσσαλονίκη
«MARGINUS MORIUS», 2014, Vanguard Press, Μεγάλη Βρετανία
«ANTE TRACTATUM ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ», 2015, εκδόσεις Ρώμη, Θεσσαλονίκη
«De Profundis, Αναμάρτητοι Έρωτες», 2017, εκδόσεις Πηγή, Θεσσαλονίκη

Το «ANTE TRACTATUM ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ» διδάσκεται στο Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. Επίκειται η έκδοση ενός θεατρικού έργου με τίτλο «Κατά Στριμόθεον Απόψεις» και άλλων βιβλίων που ήδη γράφονται.


Ο συγγραφέας Στέλιος Χαλκίτης είναι...

Μέλος της Ένωσης Ελλήνων Λογοτεχνών
Μέλος της Συντακτικής Επιστημονικής Επιτροπής του περιοδικού Φιλοσοφίας και Λογοτεχνίας Substantia Philosophica


Πληροφορίες αναλυτικές θα βρείτε στην Ιστοσελίδα  του συγγραφέα.

Σχόλια

  1. Ένα συγκλονιστικό μυθιστόρημα που διαβάζεται απνευστί. Με εξαιρετική λογοτεχνική δεινότητα, ο συγγραφέας δημιουργεί ένα μοναδικό ψυχογράφημα μίας ακριτικής κοινωνίας που αποτελεί το μικρόκοσμο του ευρύτερου περιβάλλοντος που ζούμε.
    Με ποιητικό λυρισμό, ο συγγραφέας συνταιριάζει μοναδικά το φαινόμενο του έρωτα και του θανάτου, που μέσα από την απολυτότητά του, καθοδηγεί τη μοίρα των πρωταγωνιστών και αναδεικνύει το μεγαλείο της ανθρώπινης φύσης μέσα από την τραγικότητα των επιλογών που καλούνται να λάβουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πως να αποτυπωθούν με λέξεις τα συναισθήματα και οι σκέψεις που με σάρωσαν καθώς διάβαζα αυτό το μυθιστόρημα...
    Εκπληκτικά γραμμένο. Θέτει ερωτήσεις, διαφωνεί, ασκεί κριτική στην απαράδεκτη πραγματικότητα της ζωής των πολιτών και των ηγετών στη σημερινή Ελλάδα.
    Επιχειρεί ένα εσωτερικό ταξίδι αναζητώντας τις απαντήσεις στα αιώνια ερωτήματα για τη ζωή. Ασχολείται με τους εσώψυχους πόνους. «Αν κατανοήσουμε τον θάνατο, τότε ο φόβος του θανάτου θα γίνει αγωνία για ζωή».
    Η διεκδίκηση της ζωής, που σαν δώρο μας έχει δοθεί, γίνεται δυνατή μόνον όταν συνειδητοποιηθεί το γεγονός πως μπορεί να χαθεί.
    Ο έρωτας του Μητροπολίτη με τη δικαστή, με καθήλωσε!!
    Πώς μπορείς να σκοτώσεις το τέρας του φόβου; Με τη δύναμη της αγάπης. Κι αυτή η δύναμη πολλαπλασιάζεται από τον έρωτα που λειτουργεί σαν μοχλός ανακίνησης της σκέψης, της απόφασης, της ανθρώπινης άμυνας και λειτουργίας.
    Αναμφίβολα μοναδικό. Συνίσταται ανεπιφύλακτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαίρετος συγγραφέας ο Στέλιος Χαλκίτης, με το έργο του ταράζει τα λιμνάζοντα νερά της σύγχρονης νεοελληνικής λογοτεχνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μητροπολίτης Νικόλαος - Δικαστής Αμαλία, Κορνήλιος - Ντιλάν. Δύο ζευγάρια αταίριαστα για όλους τους άλλους εκτός απο τους ίδιους. Δύο ερωτευμένα ζευγάρια τα οποία αποτελούν "πρόκληση" για τα δεδομένα της εποχής. Όμως, τι είναι αυτό που τελικά μπορεί να χαρακτηρίσει μία κατάσταση αμαρτωλή και μία άλλη ηθική;Είναι αμαρτωλό ότι δεν συμφωνεί με τις απόψεις μας; Με τα πιστεύω μας; Και είναι ηθικό ότι ταιριάζει στα δικά μας δεδομένα; Ο κ. Χαλκίτης μέσα απο την ώριμη, δυναμική και ιδιαίτερα εσωτερική γραφή του παρουσιάζει την υποκρισία της εποχή ς μας.Επικριτικός απέναντι σε κάθε τι «κακό» στοιχείο της κοινωνίας, δεν διστάζει να «τα βάλει» με τις εξουσίες – εκκλησιαστική, δικαστική, πολιτική – να τονίσει τη φιλαργυρία τους και να ξεσκεπάσει την υποκρισία τους. «Οι αναμάρτητοι Έρωτες» είναι ένα βιβλίο το οποίο «μιλάει» κατευθείαν στην καρδιά. Αποτελεί ψυχογράφημα της ανθρώπινης ψυχής και ύμνο στην αληθινή, ουσιαστική αγάπη, στον αληθινό έρωτα. Γιατί όταν ένας έρωτας είναι αληθινός, δεν μπορεί να είναι προκλητικός. Γιατί όταν ο έρωτας αποσκοπεί μόνο στην ικανοποίηση της σάρκας, τότε είναι προκλητικός ακόμα και αν «τελείται» εντός γάμου, ακόμα και αν συμβαδίζει με τα δεδομένα της κοινωνίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξεχωριστό και με μεγάλη συμβολική αξία δώρο σε μια εποχή δύσκολη, γεμάτη σκοτεινιά και φόβο.
    “Ξέρεις γιατί ζούμε; για μια ομίχλη στο βουνό, για την επανάληψη της μιας στιγμής, για ένα φιλί από στόμα όλο γεύση, για ένα κοίταγμα που δεν θα μοιάζει με άλλο βλέμμα. Νιώθω σαν πουλί παγιδευμένο στη θύελλα.”.
    Εκ βαθέων - αναζήτηση...για ό,τι αυθεντικά όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστούμε πολύ για τη δυνατότητα απόκτησης αυτού του ξεχωριστού δώρου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ξεκινούν από διαφορετικές αφετηρίες και βαδίζουν σε δρόμους αντίθετους. Eχουν ανάμνηση της ελευθερίας και τη λαχτάρα να βρουν μια διέξοδο που θα τους λυτρώσει.
    Ο έρωτας κινητοποιεί όλες τις δυνάμεις τους, ωριμάζει και μετατρέπεται σταδιακά από σαρκικός σε πνευματικός. Είναι δηλαδή η ξεχωριστή δύναμη που με συνδέει με το άλλο μου μισό.
    «Αναμάρτητοι Έρωτες» και ευεργετικοί αφού οι μόνες στιγμές αληθινής ευτυχίας για τον άνθρωπο γεννιούνται από τον έρωτα.
    Εξαιρετικό βιβλίο, καλή ανάγνωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστουμε πολυ!!Μακαρι να σταθω τυχερη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Κριτική μου "Το κορίτσι με το σαλιγκάρι" Πηνελόπη Κουρτζή - Γράφει η Γεωργία Ρετετάκου

 Μια Μοναδική εποχή. Ένα Παγκόσμιο φαινόμενο που καθόρισε ζωές, αξίες, αντιλήψεις και δημιούργησε ένα πρωτότυπο άβατο στην Ελληνική κοινωνία στα τέλη της δεκαετίας του 60 και στην δεκαετία του 70, αποτελεί το κεντρικό θέμα του τελευταίου μυθιστορήματος της Πηνελόπης Κουρτζή "Το κορίτσι με το σαλιγκάρι." Με φόντο την παραλία των Ματάλων στην Κρήτη παρακολουθούμε μια ιστορία γεμάτη ένταση, ανατροπές και κυρίως μεταστροφές. Μέσα από την προσέγγιση μιας ζωής που μοιάζει ανοίκεια, αλλά μετατρέπεται σε έναν κόσμο που αλλάζει μέσα από την επαφή με την φύση, την θάλασσα, τον πρωτόγονο τρόπο ζωής και την πραγματική επαφή με τους ανθρώπους.  Η Υπατία είναι μια γυναίκα εύθραυστη, μεγαλωμένη μέσα σε μια υπερπροστευτική οικογένεια που την εγκλώβισε μέσα σε μια ζωή χωρίς πρωτοβουλίες και χωρίς ελευθερία. Επιστρέφει από το Λονδίνο τον Μάρτιο του 1969 έχοντας στις αποσκευές της ένα πληγωμένο σαλιγκάρι. Όπως και το σαλιγκάρι με το σκασμένο καβούκι έτσι και εκείνη με σπασμένο κέλυφος βγαίνει α

Η Κριτική μου για το " Όλο το Φως που δεν μπορούμε να δούμε " Άντονυ Ντορ

Γράφει η Γεωργία Ρετετάκου Με δυο παράλληλες ιστορίες αυτή της Μαρί Λορ Λεμπλάν, ενός τυφλού κοριτσιού από την Γαλλία. Και αυτή του Βέρνερ Πφέννιχ ενός ορφανού αγοριού από την Γερμανία μαθαίνουμε με έναν εξαιρετικά διαφορετικό τρόπο το φως και το σκοτάδι του πολέμου. Το φως και το σκοτάδι της Ψυχής των ανθρώπων. Η Μαρί Λορ έχει μάθει να ζεί στο σκοτάδι απο πολύ μικρή ηλικία, ζει με τον πατέρα της ο οποίος είναι κλειθροποιός στο μουσείο Φυσικής Ιστορίας στο Παρίσι. Μαθαίνει να ζει και να κινείται μέσα στην γειτονία που κατοικεί απομνημονεύοντας την διαδρομή που βασίζεται σε μια μακέτα που έχει κατασκευάσει ο πατέρας της και αποτελεί πανομοιότυπη απομίμηση και της παραμικρής λεπτομέρειας της γειτονίας. Ψηλαφώντας και απομνημονεύοντας τις λεπτομέρειες μπορεί να βαδίζει μέσα στα στενά σαν ένας φυσιολογικός άνθρωπος. Να εξερευνά, να φαντάζεται και να ονειρεύεται.  Όταν όμως οι Γερμανοί καταλαμβάνουν το Παρίσι πατέρας και κόρη αναγκάζονται να εγκαταλείψουν την πόλη τους και να καταφ

Η Κριτική μου για το " Αμαλία " Σπύρος Πετρουλάκης

Γράφει η Γεωργία Ρετετάκου Η Αμαλία είναι το τέταρτο βιβλίο του Σπύρου Πετρουλάκη που διαβάζω. Ένα Βιβλίο εντελώς διαφορετικό απο τα προηγούμενα του. Τόσο στον ρυθμό, όσο και στην εξέλιξη του. Ένα Βιβλίο με δυνατές εικόνες που κάνουν επίθεση στο μυαλό. Με σκηνές σαν μέταλλο σκληρές. Που γεμίζουν με ένταση την καρδιά του Αναγνώστη. Αλλά και εύπλαστες που χαλαρώνουν όταν το μυαλό και η ψυχή του δεν αντέχει άλλο. Η Ιστορία εναλλάσσετε ανάμεσα στο χθες και στο σήμερα. Με σωστές και ισορροπημένες τοποθετήσεις που εντείνουν την αγωνία και ανεβάζουν κατακόρυφα το μυστήριο. 35 Χρόνια πριν σε ένα ορεινό χωριό της Κορινθίας σε μια κλειστή κοινωνία η εξαφάνιση της γιαγιάς Αμαλίας προβληματίζει αλλά και αρχίζει να βάζει σε ένα περίεργο ρυθμό εξελίξεις που κανείς δεν μπορεί να καθορίσει και να υπολογίσει την πορεία τους. Μια οικογένεια που ζει μέσα σε ένα κλίμα που το τρέφει η δειλία και η βία. Ένα χάρισμα δοσμένο σαν βαριά κληρονομία. Ένας φθόνος που πηγάζει από σκοτεινά και απροσδιόριστ